Odpowiedzi

2009-11-13T20:25:40+01:00
Odleglosc - 380000km

10h - 600 minut = 2160000 sekund

Pokonuje 5km/s

2160000x5km/s = 10800000km

Odp: Statek kosmiczny pokona odleglosc 380000 w czassie krotszym niz 10h.

Mam nadzieje, ze pomoglem ;]
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:27:04+01:00
Dane:
s = 380 000 km
v = 5 km/s
v = s/t
t = s/v
t = 380 000 km : 5 km/s = 76 000 s = 21,(1) h
Nie, doleciałby w czasie ponad 21 godzin.
4 5 4
2009-11-13T20:27:48+01:00
5*60=300 km/godz
380000/300=1266,(6)
Odp.: nie dolecialby.
mysle ze pomoglam pozdrawiam:)
4 3 4