Krasnoludki z domu do pracy muszą przejść 800 m. Najmniejszy z nich chodzi prędkością 40 m/min. Największy krasnoludek chodzi dwa razy szybciej. Oblicz, o której godzinie musi wyruszyć najmniejszy, a o której największy krasnoludek, aby zdążyć do pracy na godzinę 6.00? Zapisz obliczenia.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T20:29:20+01:00
Najmniejszy:
40m--------1min
800m-------x
x=800*1/40=20min
Musi wyjść o 5.40

Najwiekszy:
80m--------1min
800m--------x
x=800*1/80=10min
Musi wyjść o 5.50
4 4 4
2009-11-13T20:45:17+01:00
800m odległość pracy krasnoludków od ich domu. 40m/min prędkość najmiejszego krasnoludka .80m/minprędość największego krasnoludka .800:40=20min 800:80=10min 6:00-20min=5:40 6:10min=5:50 Odp:Najmiejszy krasnoludek musi wyrószyc 0 5:40 a największy o 5:50.DOBRZE JEST ZROBIONE BO JE MIAŁA WCZORAJ.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:53:26+01:00
Mały krasnoludek:
V=40min/min
S=800m
t=?
t=800:40
t=800/40- 20 min
t= 6 ⁰⁰-20min=5⁴⁰
Odp. najmniejszy krasnoludek musi wyjść z domu o godź. 5⁴⁰

Duży krasnoludek:
V=?
V=40m/min *2 *= razy jak coś xddd
V=80m/min
S=800m
t=?
t=800:80
t=800/80=10min
t= 6⁰⁰-10min=5⁵⁰
Odp. duży krasnoludek musi wyjść z domu o godź. 5⁵⁰

to jest dobrze bo miałam to już zadane i dostałam 5, pozdro
1 5 1