Rozwiązywanie konfliktów:
1. Jesteś przewodnikiem wycieczki, z którą udajesz się na Szczeliniec ( Góry Stołowe). Kilkoro niezadowolonych panów, których stan wskazuje na spożycie alkoholu, nie ma zamiaru iść, a na dodatek buntują caą grupę. Co robisz?
2. Klient spóżnił się na lotnisko choć został poinformowany o zmianie godzin wylotu tydzień wcześniej. Zapomniał. Ty, jako przedstawiciel biura podróży na lotnisku, odpierasz pierwszy atak- klient jest zdenerwowany, krzyczy i ma pretensje. Jak zareagujesz i co powiesz zdenerwowanemu klientowi?
3. Do recepcji w hotelu 4* wpada ziejący złością gość krzycząć, że jego pokój jest brudny, a pościel poplamiona. Jak reagujecie i jakie rozwiązanie proponujecie?
4. W restauracji klient zgłasza, że zupa ( któą już zjadł) była zimna, a spaghetti, które mu właśnie podano, jest rozgotowane. Jesteś managerem reustauracji - co proponujesz?

Polecenie polega na tym że musisz wybrać 2 przykłady z podanych i napisać jak rozwiążesz ten konflikt.

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:46:14+01:00
1. Przewodnik lub ktoś z grupy powinien zawiadomić siły porządkowe panowie z grupy (trzeźwi) powinni nietrzeźwych uspokajać do przyjazdu sił porządkowych.
2. Proszę się uspokoić poleci pan prywatnym samolotem za 25% po czym zwrócimy 75 % tego co pan zapłacił.
3. Proszę o spokój zaraz zobaczę o co panu chodzi. Przepraszam nasza wina ale sprzątaczka nie zdążyła zmienić pościeli i posprzątać i zmienić pościeli ponieważ pan wprowadził się od razu po poprzednim kliencie ma pan obiad i śniadanie gratis za darmo.
4. Przepraszamy ale mógł pan zgłosić to wcześniej zwrócili byśmy pieniądze za posiłek a że pan to zjadł to może pan wnieść tylko skargę do szefa kuchni.

Proszę napisałem 4 proponował by wybrać 1 i 4. Zależy już od Ciebie.