Odpowiedzi

2009-11-13T21:03:08+01:00
Przedstaw sumy w postaci iloczynów.
5(x-5)-10(5-x)=
=5(x-5)+10(x-5)=
=(x-5)(5+10)=
=15(x-5)


2xy(2-y)-4x(y-2)=
=2xy(2-y)+4x(2-y)=
=(2-y)(2xy+4x)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:08:38+01:00
5(x-5)-10(5-x)=5(x-5)+10(x-5)=(x-5)(5+10)=15(x-5)
2xy(2-y)-4x(y-2)=2xy(2-y)+4x(2-y)=(2-y)(2xy+4x)

należy zmienić znaki żeby w nawiasach było tak samo i skorzystać ze wzoru