Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:38:00+01:00
Jadłopis na dzień 1:

Śniadanie:
* 2 kromki chleba razowego
* 2 plasterki chudej wędliny drobiowej
* pomidor z kilkoma listkami bazylii
Obiad:
* dorsz pieczony w folii (200 g) z łyżeczką masła i rozgniecionym ząbkiem czosnku
* 3 małe pieczone ziemniaki
* surówka z marchwi i kiełków: 3 małe starte na tarce marchewki skropione sokiem z cytrynyz 2–3 łyżkami jogurtu, posypane garścią kiełków soi
Kolacja:
* sałata z warzywami i szynką

Jadłopis na dzień 2:

Śniadanie:
* pół grahamki lub kromka pieczywa razowego
* plaster sera żółtego
* średni zielony ogórek
* średnia pomarańcza
Obiad:
* omlet z brokułami i pomidorami: pół ugotowanego brokułu i średni pomidor uduś na łyżce oliwy. Dwa białka ubij na sztywno, połącz delikatnie z rozbitymi żółtkami i szczypiorkiem. Gotową masą zalej duszone warzywa. Smaż z obu stron na złoty kolor
Kolacja:
* 2 cienkie kromki chleba razowego
* sałatka hawajska

Jadłopis na dzień 3:

Śniadanie:
* grahamka
* tuńczyk w sosie własnym (170 g) z sokiem z cytryny i natką
* pomidor
Obiad:
* pierś kurczaka w curry (przepis obok) l 2 łyżki przygotowanej kaszy kuskus
* surówka z marchewki z małą pomarańczą, łyżeczką rodzynek z sosem z 1/4 szklanki soku pomarańczowego, łyżeczki oliwy i miodu
Kolacja:
* sałatka z 4 liści sałaty, pomidora, zielonego ogórka, 2 plasterków żółtego sera, 2 łyżek orzechów włoskich polana łyżeczką oliwy i octu balsamicznego
2009-11-13T20:52:30+01:00
1 dzień :
Śniadanie :
Płatki zbożowe
2 śniadanie :
Jogurt
Obiad :
1) Zupa wielowarzywna
2) warzywa duszone
Deser :
Mandarynki
Kolacja :
jajko sadzone

2 dzień :
Śniadanie :
chleb żytni ( masło ,ser żółty , pomidor )
2 śniadanie :
Banan
Obiad :
1) zupa pomidorowa
2)ryż i kotlety sojowe
Deser:
Herbata z miodem
Kolacja :
twaróg .

3 dzień :
śniadanie :
chleb żytni z serkiem topionym
2 śniadanie
Gruszka
Obiad :
1)zupa grochowa
2)Kalafior gotowany
deser:
galaretka
Kolacja :
kisiel