KRZYŻÓWKA
1 architekt wloski wybudowal m.in Teatr wielki w warszawie / 7 kratek
2 Miedzy innymi Z palacem na wodzie / 8 kratek
3.Starorzymskie miasto zniszczone wskutek wybuchu Wezewiusza/10
4. architekt krola stanislwa augusta przbudowal i rozbudowal palac lazienkowski/ 7 kratek
5.Rodzaj ganku wspartego na kolumnach przedsionek
6 Kultra starzytnej Grecji i rzymu
7. Trojkatny elemnt architektoniczny w gorenj czesci fasady lub pirtyku

2

Odpowiedzi

2009-11-13T20:54:51+01:00
1.Antonio Corrazzi
2.jakie pytanie jest?
3.Herkulanum
4.Jan Baptysta Quadro
5,6-o co tu chodzi?
7. aneks lub gzyms
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:04:58+01:00
1.Corazzi
2.Łazienki
3.Herkulanum
4.Merlini
5.przedsionek
6.helladzka (chyba)
7.Fronton