Odpowiedzi

2009-11-13T20:46:22+01:00
Mazurek Dąbrowskiego powstał we Włoszech w roku 1797 jako pieśń legionów J. H. Dąbrowskiego, słowa Józef Wybicki od 1831r hymn narodowy.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:46:28+01:00
Krótko i na temat liczę na naj
Hymn Polski- Mazurek Dąbrowskiego został uznany za oficjalny hymn Polski w 1927 r. na mocy decyzji sejmy II Rzeczpospolitej. Napisany przez Józefa Wybickiego we Włoszech gdzie generał J.H. Dąbrowski tworzył legiony.