Odpowiedzi

2009-11-13T20:58:00+01:00
-Niemcy
-szwecja
-norwegia
-finlandia
-wielka brytania
1 1 1
2009-11-13T20:59:15+01:00
Polska jest na 16 miejscu lesistości na świecie.
Inne kraje będące wyżej od nas w tabeli :
∢Finlandia
∢Niemcy
∢Wielka Brytania
∢Szwecja
∢Norwegia
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:07:27+01:00
kraj Pow. lasów [mln ha] Lesistość [%]
Austria 3,88mln 50 %
Finlandia 20,11 72%
Francja 13,06 33%
Szwecja 24,44 57%
Niemcy 10,74 31%
Portugalia 2,76 38%
2 5 2