Odpowiedzi

2009-11-13T20:51:33+01:00
Jeśli wartość bezwględna będzie liczbą ujemną wtedy nie ma rozwiązania, jest zbiór pusty.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T20:52:18+01:00
Dla modułu mniejszego od zera:
4 + |a - 3| = 0 => |a - 3| = -4

jeżeli równanie, które nie ma rozwiązania "wstawimy" pod moduł i przyrównamy do zera
|x² + 2x + 4| = 0

|(x + 2)² + 3| = 0
kwadrat z definicji jest >= 0, a powiększony o dowolną liczbę dodatnią całkowitą > 0
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T20:53:43+01:00
Odp.
rownanie z wartoscia bezwzgledna moze nie miec rozwiazania.
np.
|-x|=10

wartosc bezwzgledna nie moze byc ujemna