Odpowiedzi

2009-11-13T21:00:04+01:00
Wieś -nieś
wieś -pieśń
wieś -gnieść
wieś- pleść
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:03:15+01:00
Szczeka suka miesem
swinia tuczy boki
na wsi sobie jestem
oddycham głęboko

poszedłem na łąkę
krowa placki stawia
sprawdzam czy głębokie
obserwuje pawia

bociek klika paszcza
dziobem do komina
baba balię taszczy
chłop sie w polu zgina

bierze chłop siekiere
kurak spieprza w krzaki
myslę sobie ciele
kazdy dzień jednaki

baba gębą fuka
na rozlany rosół
a ja piórem stukam
frontem do bigosu.....pozdr
2 5 2