Odpowiedzi

2009-11-13T21:01:49+01:00
1. Chłodzi napój ponieważ kostki są zimne a w powyżej 1 stopniu Celsiusza lud topnieje to ochładza go.
2. Woda rozpycha plastik po czym chroni żeby burty nie opadły w lato można się kopać i zarazem ochłodzić.
3. Daje efekt połysku.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T21:06:00+01:00
-anomalna rozszerzalność wody
-jest spolaryzowana
-jest dobrym rozpuszczalnikiem dla subst. polarnych
2 1 2