1. przypuscmy ze jestes pisarzem ktory ma kilka pomyslow na nowe ksiazki oto one:
-wspomnienia z okresu nauki w gimnazjum
-tom opowiadan grozy
-powiesc z zycia politykow(biznesmenow)
-fabularyzowana opowiesc o wyprawie konkwistadorow (hiszpanskich zdobywcow meksyku i peru)
ktore z technik pisarskich zastosowalbys w kazdym z tych utworow? masz do wyboru realizm, realizm magiczny, groteske. wyjasnij przyczyny swoich decyzji


chodzi mi o te przyczyny:(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:14:27+01:00
realizm - ponieważ ma pokazać czytelnikowi coś realnego, co mógłby wykorzystać w życiu. Wzbudzić emocje, które odzwierciedlałyby całą książkę

realizm magiczny - jest odwołaniem się do wyobraźni, operuje tym co dziwne, tajemnicze więc przyda się do powieści grozy.

groteska - w opowieści o politykach ponieważ u nich wszystko się przeplata.
5 4 5
2009-11-13T23:11:47+01:00
Realizm gdyz potrafi odzwierciedlic wszystko co sie dzieje do okola i okazac wiele emocji
3 4 3