Napisz instrukcję jak płakać.

Wygląd instrukcji:
-zapisz temat instrukcji

-podaj w punktach kolejne czynności,które pozwolą osiągnąć cel
-możesz również ostrzec przed możliwymi niebezpieczeństwami
-zdecyduj się na jednorodną formę - użyj czasowników w formie bezokoliczników lub w trybie rozkazującym

Chcę od 6 do 10 punktów.Z góry dzięki.

2

Odpowiedzi

2009-11-13T21:11:04+01:00
1. Przygotuj chusteczki do otarcia łez.
2. Przypomnij sobie o najgorszej i najsmutniejszej rzeczy jaką przeżyłeś.
3. Skoncentruj się i spróbuj wydusić łzy.
4. Otrzyj łzy ręką, aby zwiększyć ich strumień.
5. Pokaż się w miejscu publicznym gdzie wzbudzisz współczucie i chęć pomocy.
6. Uważaj gdy chcesz sie poruszać, ponieważ łzy zamazują obraz.
7. Łzy mogą spowodować zaczerwienienie oczu.
8. U kobiet rozmazany makijaż.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:20:06+01:00
JAK PŁAKAĆ

Płacz, jest to stan emocjonalny człowieka, mający miejsce, gdy spotka go coś sprawiającego ból, bądź w poczuciu bezsilności. Objawia się łzami - kroplami wody, kapiącymi z oczu. Skrajną do tego sytuacją jest płacz ze śmiech, w czasie którego również spływają łzy z oczu, ale towarzyszy temu śmiech.

Jak płakać?
1. Przypomnij sobie najokropniejsze rzeczy jakie Cię w życiu spotkały.
2. Poużalaj się nad sobą.
3. Pomyśl jak ciężki był/jest miniony dzień i jak bardzo już masz dość.
4. Przytul się do swojego ukochanego miśka.
5. Poczuj jak bardzo jesteś samotny/a.
6. Przygotuj chusteczki.

UWAGA!
Nie stosować za często (grozi przewrażliwnieniem, egoizmem) i wśród bliskich osób (możesz je zranić).

Polecane, gdy trzeba się z czegoś wytłumaczyć, co ewidentnie jest Twoją winą.
2 3 2