Odpowiedzi

2009-11-13T21:14:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:16:31+01:00
Przed walką bokserów zważono. Bokser w pomarańczowych spodenkach ważył 145kg 25dag a jego przeciwnik 125kg 30dag.O ile bokser w białych spodenkach jest lżejszy od rywala?

145kg25dag-125kg30dag=
=20kg25dag-30dag=
=19kg125dag-30dag=19kg95dag

odp.bokser w białych spodenkach jest lżejszy od rywala o19kg95dag
5 4 5
2009-11-13T21:16:37+01:00
145,25 - 125,30= 19,95

Jezeli ten lzejszy bokser mial biale spodenki (bo tak nie jest napisane) to jest on lzejszy o 19 kg 95 dag
1 1 1