Odpowiedzi

2009-11-13T21:18:41+01:00
Wedlug mnie nauczyciel nie mysli ale mozna nim manipulowac jesli oto chodzi no wiesz szosteczki udzial w konkursach i mila rozmowa to jest chyba odpopwiednia instrukcja wiez mi ja juz se nauczyciela wychowalam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:25:30+01:00
Nauczyciel - jest to maszyna próbująca przekazać nam pewne informacje.
1. Reaguje na tonację głosu i słowa inteligentne. Uwaga! Prostackie słowa usłyszane przez nauczyciela doprowadzają do uszkodzenia regulacji cierpliwości co w efekcie może spowodować eksplozję.
2. Jako maszyna człekopodobna czasami może być w złym humorze co spowodowane przeciążeniem systemu. W takich wypadkach radzi się zachować ciszę i spokój. Jeśli jednak tego nie uczynimy możemy doprowadzić do pseudo emocjonalnego wybuchy maszyny.
3. Aby oszukać przestarzałe czujniki i bazę danych o sobie wystarczy czasem powiedzieć coś co normalnym ludziom sprawiło by przyjemność. Niestety nie każdy nauczyciel ma wbudowane wszystkie ludzkie cechy więc zalecam ostrożność.


Dopisz coś jeszcze a na pewno dostaniesz 5 :)
4 5 4
2009-11-14T02:49:52+01:00
Po pierwsze
wchodzac na lekcje siadasz..
Nauczyciel gada o roznych pierdolach
Ty aby potwierdzić ze sluchasz podnosisz ręke
najlepiej patrz sie mu w oczy ;] to mysli ze slychasz
Gdy pyta cie o cos burcz pod nosem dopuki nie uslyszysz odpowiedzi :D