Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:26:45+01:00
Jeśli taki był zapis to

y= log₂[(x-3):(x³-1)]

[(x-3):(x³-1)]>0 ∧x³-1≠0

(x-3)(x-1)(x²+x+1)>0 ∧x³≠1
x=3 v x=1 Δ<0 ∧ x≠1

rysujemy parabolę ramionami do góry
x∈(-∞,1)u(3,∞) ∧x ≠1→ x∈(-∞,1)u(3,∞)
1 5 1
2009-11-13T21:42:40+01:00
Y= log₂[(x-3):(x³-1)]
[(x-3):(x³-1)]>0 ∧x³-1/0
(x-3)(x-1)(x²+x+1)>0 ∧x³/1
x=3 v x=1 Δ<0 ∧ x/1
rysujesz parabolę ramionami do góry
x(-1)u(3)