Odpowiedzi

2009-11-13T21:19:03+01:00
1.Media drukowane i sztuki graficzne
Wizytówki i papeteria to efektywne, niedrogie i profesjonalne narzędzia reklamowe, jednak ich
użycie powinno być ograniczone do kontaktów personalnych.
2.Media elektroniczne
Radio jest efektywne pod względem kosztów a słuchacze są typowo lojalni wobec programu
stacji radiowej.
3.Działania osobiste
Tworzenie sieci znajomości i reklama "z ust do ust" to efektywna metoda ograniczenia wydatków,
oraz kultywacji klienteli.
1 5 1
2009-11-13T21:20:57+01:00
- Reklamy telewizyjne
- Organizowanie ciekwych imprez i koncertów
- Targi, w których mogą wziąść udział ludzie nie z Polski
- Strony internetowe, aby można było się dowiedzieć coś o Polsce
- Zachęcanie młodzieży, aby uczyła się w Polsce

Krajem o którym ja mówie jest Polska.
1 5 1