Odpowiedzi

2009-11-13T21:17:59+01:00
1. Przyjście na główną salę.
2. Wysłuchanie przemowy dyrektora.
3. Wejście do klasy.
4. Poznanie koleżanki Kasi.
5. Powrót do domu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:18:58+01:00
1. radość o myśli o szkole.
2. Pójście do szkoły
3. Zapoznanie się z nowymi kolegami i koleżankami
4. Zobaczenie i pozanie wszystkich nauczycieli
5. Radosna atmosfera w szkole
6. Lekcje bardzo interesujące
7. Powrót do domu
8. Zrelacjonowanie wydarzeń w szkole rodzicom
9. Zmęczenie cały dniem i popołudniowa drzemka
2009-11-13T22:56:38+01:00
1. Zapoznanie z klasą
2. Pierwsza przerwa
3. Piękny chłopak
4. Skrócone lekcje
5. Pochwała dyrektora