Odpowiedzi

2009-11-13T21:24:55+01:00
Fc=500N*10N/kg
Fc=5000N/kg0
Odp.: na 0,5cm3 pada siła o wartosci 5000N/kg.
nie jestem tego pewna
2009-11-13T21:27:01+01:00
P-cisnienie = ?
F-sila = 500N
S-powierzchnia = 0.5cm²=0.000005m²

p=F/S p=[ N/m² = Pa] (paskal)

p= 500/0.000005=100000000Pa =100MPa


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:28:08+01:00
Dane: szukane:
S=0,5cm² p=?
F=500N

p=F:S
p=500N:0,5cm²
p=500N : 0,005m²
p=100000Pa