Odpowiedzi

2009-11-13T21:25:28+01:00
Pradolina - Powstała w czasie cofania się lądolodu na jego przedpolu w wyniku działalności wód z topniejącego lodowca i wód rzecznych płynących z południa, które połączywszy się utworzyły ogromne rzeki, płynące w kierunku zachodnim, zgodnie z ogólnym nachyleniem kontynentu europejskiego.

górna Wisła
Wieprz
Narew
2009-11-13T21:25:52+01:00
Ja ci powiem ze pradolina to SZEROKA DOLINA UTWORZONA W CZASIE DLUZSZEGO POSTOJU LADOLODY ; PŁYNEŁY NIĄ WODY POCHĄDZĄCE Z TOPNIENIA LODU.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:27:20+01:00
Powstała w czasie cofania się lądolodu na jego przedpolu w wyniku działalności wód z topniejącego lodowca i wód rzecznych płynących z południa, które połączywszy się utworzyły ogromne rzeki, płynące w kierunku zachodnim, zgodnie z ogólnym nachyleniem kontynentu europejskiego.Jest to obniżenie terenu.
rzeki:Wieprza,Narwa,Biebrza
1 5 1