Odpowiedzi

2009-11-13T21:27:53+01:00
,, Tak naprawde , sami nie zdajemy sobie sprawy z tego jak szczesliwi jestesmy, ponieważ czasem nie dostrzegamy tego co mamy. Myślimy o tym co moglibyśmy mieć i nie widzimy tego co posiadamy. A czasem nawet błachostka może nas uszczęśliwić, przykładowo gdy ktoś powie nam coś miłego uśmiechamy się i już jestęmy odrobinę bardziej szczęśliwi.
2009-11-13T21:28:30+01:00
Jedną wielką rodziną. Życie jest takie piękne a zarazem takie krótkie . Trzeba umieć z niego dobrze korzystać i nie tracić wiary i nadziei.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:31:35+01:00
Tak naprawdę sami nie zdajemy sobie sprawy z tego, jacy szczęśliwi jesteśmy- mamy życie, bez którego niczego by nie było, mamy rodzine która pomoga nam wstać gdy upadniemy, mamy siebie- osoby które kochamy i którym ufamy. Bóg obdarzył nas wielkim szczęściem, jakim jets życie. Pozwala nam się realizować, spełniać, sprawia, że czujemy się docenieni i potrzebni. Wszystko czego chcemy możemy dokonać dzięki sile, uparciu i ambicji, nic nie jest nieosiągalne.