Napisz opowiadanie wedlug tego planu:
1. radość o myśli o szkole.
2. Pójście do szkoły
3. Zapoznanie się z nowymi kolegami i koleżankami
4. Zobaczenie i pozanie wszystkich nauczycieli
5. Radosna atmosfera w szkole
6. Lekcje bardzo interesujące
7. Powrót do domu
8. Zrelacjonowanie wydarzeń w szkole rodzicom
9. Zmęczenie cały dniem i popołudniowa drzemka

3

Odpowiedzi

2009-11-13T21:31:32+01:00
Kiedy mama zapisała mnie do szkoły ogarnęła mnie radość o myśli o szkole.Rano wstająć zawsze myslalam o pójśćiu do szkoły.Najbardziej nie umiałam się doczekać zapoznania się z nowymi kolegami i koleżankami.W szkole na akademi zobaczylismy wszystkich nauczycieli.Co sie okazało że jedna z nich ta najładniejsza byla naszą wychowawczynią.W szkole panowala radosna atmosfera,a lekcje były bardzo interesujące.Po parogodzinnych zajęciach wrocilam do domu.W domu zrelacjonowałam rodzicą wydarzenia jakie mialy miejsce w szkole.Zmęczona calym dniem udzielila mi sie popołudniowa drzemka.
2009-11-13T21:42:16+01:00
Ostatni dzien wakacji. asia od rana chodzila uradowana od ucha do ucha bowiem na sama mysl ze jutro zacznie sie szkola asia az skakala z radosci.
1 wrzesnia. godzina 6.00 a asia juz gotowa do szkoly,bowiem to bedzie pierwszy dzien w podsawowce. mama dziewczynki zrobila jej sniadanie przejrzala plecak czy wszystko wzięla i odprowadzila ja do szkoly. asia to dusz towarzystwa juz po pierwszej lekcji nowa uczennica byl otoczona wsrod nowych kolegow i kolezanek.po 4 lekcji cala klasa poszla na stolowke, asia zjadla nawet zupe oghorkowa pomio tego ze w domu nawet jej nie kosztuje. to wszystko dlatego ze asia bardzo dobrze czula sie w towarzystwie nowej klasy bo panowala tam bardzo radosna atmosfera. na 5 lekcji joanna miala matematyke , wedlug niej pani bardzo ciekawie omawiala temat i pomagala uczniom majacym problemy. po szkole dziewczynka poszla wraz z daria do swietlicy gdzie miala poczekac na mame. okolo godziny 15 po siedmiolatke przyszla jej mama. przez cala podoz do domu asia opowiadala jak fajnie spedzila pierwszy dzien w szkole.nawet przy kolacji buzia jej sie nie zamykala.
po odrobieniu lekcji asia byla natyle zmeczona ze ogladajac telewizje na kanapie szybko zasnęla. i tak minal pierwszy dzien asi spedzony w szkole.



koniec!!>>>!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:57:03+01:00
Siedząc w wakacje w parku na ławce zatesknilam za szkolą. Sama nie wiem dlaczego...przecież będac w tych 4 ścianach chcialam jak najpredzej i jak naj dalej uciekać, a teraz poprostu tesknie! za przyjaciolmi ktorych widuje tylko chodzac do szkoly.Zatesknilam za nauczycielami i ich jakze zabawnymi uwagami typu "wzory skróconego mnożenia human tez powinien znac". W pewnej chwili uswiadomilam sobie iz za tydzien szkola! uradowana pobieglam do domu juz sie spakowac, i przypomniec niezbedne wiadomosci "by nie wyjsc na durnia" przed ruwiesnikami.Jednak w krotkim czasie stwierdzilam ,ze to powtarzanie teraz nie ma sensu,poniewaz czego sie nie nauczylam, tego i tak nie pojme w tydzien,a wiec zrezygnowalam, i przez caly tydzien sie obijalam!

Dzis wielki dzien pierwszy dzien do szkoly po tak dlugiej przerwie, w szkole trzeba zrobic dobre "pierwsze wrazenie" a wiec "zapieta na ostatni guzik" wyszlam do szkoly.
A w szkole nowe postacie, pomyslalam sobie "trzeba zagadac!" a wiec podeszlam i szybko zaprzyjaznilam sie z nowymi kolegami i kolezankami. Nastepnym waznym momentem w tym dniu bylo poznanie nauczycieli "byle zadnej gafy nie strzelic!". powolutku podchodzilam jak na "spodkanie z groznym lwem". Ale po krotkim czasie okazalo sie ze wcale nie sa tacy zli! tylko wygladaja troszke groznie.Bedac juz po rozmowie "kwalifikacyjnej" z nauczycielami i zapoznaniu sie z ruwiesnikami usiadlam na szkolnym murku i wpatrujac sie w szkole pomyslalm "ach...juz mi sie tu podoba!".
Juz na pierwszej lekcji dalo sie wywnioskowac ze lekcje beda bardzo interesujace, i nie bedzie trzeba przynosic kart i innych gier zajmujacych czas.
Lekcje bardzo szybko minely, a wiec predkim krokiem ruszylam w strone domu by zrelacjonowac moj "pierwszy dzien w szkole" rodzicom.
Po opowiedzeniu calego mojego dnia w szkole,zmeczona wybralam sie na popoludniopwa drzemke. I tak minal pierwszy dzien w szkole.A widac,ze to bylo dobre,wiec nadal uczeszczalam w te 4 mury! bezblednego przepisania(moga byc bledy) :D pozdrawiam :D