Odpowiedzi

2009-11-13T22:15:17+01:00
*niesamowicie wysoka temperatura
*jest najsuchszym miejscem na ziemi
*najniżej położona depresja na zachodniej półkuli
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T22:26:31+01:00
1. Obszar bezodpływowej depresji
2. Dolina Śmierci położona jest na pustyni Mojave
3. Dolina Śmierci otoczona jest górami Panamint
4. Jedno z najgorętszych miejsc Ameryki
5. Rzeki mają charakter okresowy
6. Występowanie słonych jezior
1 5 1