Odpowiedzi

2009-11-13T21:40:07+01:00
Całkowite:
C5H12 + 8O2 ----> 5CO2 + 6H2O
Półspalanie:
C5H12 + 11/2 O2 ----> 5CO + 6H2O
Niecałkowite:
C5H12 + 3O2 -----> 5C + 6H2O
2009-11-13T21:43:13+01:00
C5H12 + 8O2 = 5CO2 + 6H2O - spalanie całkowite
C5H12 + 5,5O2 = 5CO + 6H2O / *2
2C5H12 + 11O2 = 10CO + 12H2O - półspalanie
C5H12 + 3O2 = 5C+ 6H2O spalanie niecałkowite
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:44:26+01:00