Wyjaśnij na czym polegają poniżej podane przykłady różnych rodzajów zależności występujące między organizmami.

a. Strzępki grzyba rozwijają się w płucach człowieka.
............................................................................................................................................................................................
b. grzyb "pomaga" w kiełkowaniu nasion storczyków.
............................................................................................................................................................................................
c. ogrody grzybowe są zakładane w mrowiskach.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:47:01+01:00
1.Strzepki grzyba rozwiaja się w płucach człowieka. Grzyb tan wywołuje różne choroby np. grzybicze zapalenie płuc
2.Grzyb 'pomaga" w kiełkowaniu nasion storczyków, ponieważ nasiona storczyków są bardzo małe i brakuje im bielma. Grzyb żyjący w symbiozie ze storczykiem dostarcza nasionu wody, cukru, witamin i soli mineralnych.3.Ogrody grzybowe sa zakładane w mrowiskach, gdyż grzyby stanowią pożywienie dla larw.
38 3 38
2009-11-13T21:54:46+01:00
A cudzozywny grzyb pasożytuje na płucach człowieka
b wydziela jakies zwiazki które pomagaja nasionom kielkowac
c mrówki korzystaja z grzybkow
30 2 30