Dlaczego kula jest najbardziej ekonomiczna bryla na swiecie
dlaczego organizmy jedno komorkowe najczesciej przyjmuja forme kulista
w jaki sposob rosliny rekompensuja straty wody wynikajace z ksztaltu komorki
jakich odkryc dokonal robert hook>>???


20p za 4 pyt. plis pomozcie!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:57:12+01:00
1bo odchodzą od niej gazy miażdżące.
2przyjmują kształt za pomocą tlenu i gazu oraz komórek pochłaniających ciała stałe.
3poprzez proces fotosyntezy i cząstek jajowych.
4odkrył jak odchodzą i dochodzą działania statyczne i rekompestatowe, pomiar przejrzystości ciał stałych i gazów.
6 4 6
2009-11-13T21:58:13+01:00
Dlaczego kula jest najbardziej ekonomiczna bryla na swiecie

bo na przemieszczanie (toczenie) jej zuzywa sie duzo mniej energii niz np na "toczenie" kwadratu:)

dlaczego organizmy jedno komorkowe najczesciej przyjmuja forme kulista

Zeby nie musiały tracić dużo energii na poruszanie - oplywowe kształty

w jaki sposob rosliny rekompensuja straty wody wynikajace z ksztaltu komorki

pobierają ją sobie

jakich odkryc dokonal robert hook

mikroskop pierwszy skonstruował
7 5 7