Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T22:01:47+01:00
Pewnego dnai wybrałam się na wystawę do muzeum. Miała być to wystawa egipska. Weszłam do muzeum ,kupiłam bilet ktory kosztował 20zł.Nagle patrze wszyscy ludzi nagle zamienili się w mumie. Na początku się przestraszyłam lecz po pewnym czasie jedna z nich podeszła do mnie i zaczęła opowiadać historie o jej życiu. Byłam bardzo zszokowana. Uszczypnęłam się raz drugi pomyślałam że to tylko moja wyobraźnia lecz tak wcale nie było. Po dłuższym zastanowieniu pomyślalam ze lepiej by bylo gdzybym z tamtad najszybciej wyszla. Lecz mumie mi nie pozwolily gonily mnie ii gdy chciały mnie zamknac w grobowcu przebudziłam sie. Leżalam w moim cieplym lózku. Nagle zaczelam sie sama z siebie smiac ze przysnily mi sie takie glupoty i ze tak bardzo sie tego balam.

Mozesz sobie to troche rozwinac bo to tak troche w skrocie. Pozdrawiam
1 5 1
2009-11-13T23:59:29+01:00
Bardzo dawno nie byłem/łam w muzeum więc w dzień wolny wybrałam /łem się do muzeum. Wśród wielu eksponatów najbardziej podobały mi sie te które pochodziły ze starożytnego Egiptu. Mumia która była największą atrakcją przyciągała do siebie wiele ludzi. Bardzo mi się podobała. Stałam/łem kilka minut z ciekawoscią się jej przyglądając. Aż tu nagle mumia jak by poruszyła reką... Przetarłem/łam oczy. Ale mumia poruszała sie nadal. Najpierw rozprostowała ręce i przeciągła się jak by dopiero obudziła się z długiego snu. Po chwili prostowała już nogi... Nie mogłem/łam uwierzyć własnym oczom. Oglądnełam się wokół i zauważyłam że w moim pobliżu nie ma żadnej osoby, muzem nagle się wyludniło. mumia otwarła oczy i z ciekawością zaczęła sie mi przyglądac. Zrobiłam krok w tył ona sie uśmiechnęła i powoli zaczęła isc w moja strone. Nie było mi do śmiechu... Wziąłem/łam nogi za pas i biegałam przed siebie co sił. Ale ona była coraz blizej mnie.