Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T22:20:17+01:00
W tym roku pierwszy tydzień moich wakacji spędziłem u babci,a póżniej wyjechałem do cioci która mieszka w Warszawie.Spędziłem tam 2 tygodnie.Poznałem bardzo dużo interesujących ludzi.Bardzo sie z nimi polubiłem.Codziennie po obiedzie chodziliśmy na miasto aby trochę pozwiedzać.Pod koniec Lipca wróciłem od cioci i resztę wakacji spędziłem w domu.Spotykałem się z moimi koleżankami i kolegami. Wspólnie jeździliśmy na różne wycieczki. Gdy nie było pogody siedziałem w domu przy telewizji lub Komputerze. Myślę , że były to świetne nie zapomniane wakacje. :!:
2009-11-13T22:23:55+01:00
Wakacje spedziłam w górach z moim chłopakiem.
Bylismy tak 4 tygodnie.
Co dziennie zwiedzalismy i spacerowaliśmy.
Najbardziej lubilam jeżdzic koljką.
Chodziliśmy na slowacje i kupowalismy liczne pamiatki.
Spędzalismy z soba mnóstwo czasu.
A gwidoki byly niezapomniane.
Kazda chwila i wspomnienie chodzą za mną do dziś.
Rzeczki,strumyki oddawały posłuch śpiewajacych ptaków,
a szelest lisci drzew uspokajały.
Odpoczywalismy czynnie.W gory wybralam się w obcasach.
Krupówki były najpiękniejsza ulicą w mieście.
A kiedy wyjeżdzalismy az łaza kreciła się w oku.