Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T23:13:48+01:00
Rozwój poziomu gospodarczego wpływa także na rolnictwo. Rolnictwo staję się bardziej zmechanizowane i wyspecjalizowane. Obszary ziemi w których zalegały kamienie nie są już problem wystarczy odpowiednia maszyna i ziemia zostaje oczyszczona z kamieni. Tereny górzyste też nie stanowią problemu współczesne ciągniki rolnicze i osprzęt do nich jest przystosowany do górskich terenów. A więc poprzez rozwój gospodarczy rolnictwo staje się bardziej nowoczesne i środowisko naturalne już nie ma zbyt duże wpływu na jego rozwój.
7 4 7
2009-11-13T23:32:30+01:00
Moim zdaniem wpływa to takim sposobem że zanieczyszcza to właśnie przyrodę powietrze i niszczy gleby i niszczy się przyrodę a wiadomo chyba że rolnictwo musi mieć odpowiednie gleby a przyroda np. zwierzęta muszą jakoś żyć.
7 3 7