Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T23:28:35+01:00
No więc tak... Nie wszystek umrę to słowa wielkiego poety starożytności. Autor ma na myśli jego twórczość, która sprawi, że ludzie nie zapomną o nim nawet po śmierci. Jest przekonany o swej wartości i kunszcie literackim. Wierzy, że jego poezja przetrwa najtrudniejszą próbę. Próbę czasu. To co zostawiamy po swojej śmierci, pamięć jest trwalsza niż pomniki czy monumentalne budowle.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T23:33:08+01:00
"Nie wszystek umrę"-HorAcy miał na myśli to,że gdy umrze,ludzie będą o nim pamiętać. Autorowi chodzi tu głównie o pomniki,które uwieczniaja go