Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T23:34:04+01:00
Apodyktyczny- narzucający swoje zdanie, nie znoszący sprzeciwu, arbitralny; stanowczy.

cyniczny- pozbawiony szacunku, bezczelny, arogancki;,czyli poprostu wulgarny.

elokwentny- jest to sztuka umiejętnego wysłowiania sie.

fanatyczny- dziedzina literatury..Polega na kreowaniu istot, które są wytworem wyobraźni, części świata lub całej rzeczywistości zupełnie odmiennej od tej, którą znamy z życia.

egzaltowany- łatwo popadający w stan zachwytu, uwielbienia; przesadny w czynach i słowach.

ekscentryczny- jest to cos odbiegajace od normy (dziwczne,inne).

charyzmatyczny - ma wplyw na inne osoby,zeczy.
5 4 5
2009-11-13T23:41:37+01:00
Apodyktyczny to narzucający swoje zdanie, nie znoszący sprzeciwu.

Cynizm to lekceważące odnoszenie się do ogólnie uznawanych autorytetów i zasad etycznych.

Elokwentny to ktoś odznaczający się łatwością mówienia,
gadatliwy.

Fanatyczny to ktoś żarliwy, zagorzały.

Egzaltowany to przesadny w wyrażaniu uczuć.

Ekscentryczny to ktoś kto wygląda albo postępuje oryginalnie.

Charyzmatyczny to ktoś kto jest wyjątkowy, wybitny.
5 4 5