W pewnym mieście postanowiono organizować co trzy lata turniej koszykówki,a co pięć lat - turniej siatkówki. Wiadomo, ze turniej siatkówki odbył się w 2007 roku, a turniej koszykówki w 2008 roku. W jakich kolejnych latach przed końcem 2050 roku oba turnieje odbędą się w tym samym roku?

3

Odpowiedzi

2009-11-13T23:47:25+01:00
Koszykówka: 2008-2011-2014-2017-2020-2023-2026-2029-2032-2035-2038-2041-2044-2047-2050


siatkówka: 2007-2012-2017-2022-2027-2032-2037-2042-2047

odp w 2017r.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T23:55:15+01:00
Siatkówka: 2007->2012->2017->2022->2027->2032->2037->2042->2047

koszykówka: 2008->2011->2014->2017->2020->2023->2026->2029->2032->2035->2038->2041->2044->2047

Odp.: Będzie to w 2017 roku ;)
1 1 1
2009-11-13T23:56:24+01:00
Siatkówka: 2007->2012->2017->2022->2027->2032->2037->2042->2047

koszykówka: 2008->2011->2014->2017->2020->2023->2026->2029->2032->2035->2038->2041->2044->2047

Odp.: Będzie to w 2017 roku ;)
1 1 1