. W poniższych zdaniach podkreślono cztery czasowniki w czasie present continuous. Zaznacz znakiem ( v ) te, które zostały użyte poprawnie, a znakiem (x) te, w których został użyty niepoprawnie.

1&2. She isn’t understanding ___ a word of what you are telling ___ her, so you can stop trying.
3. I wasn’t recognizing ___ him when I saw him on Saturday. He’d changed so much!
4.Don’t talk now! I am trying ___ to remember where I’ve seen him before

3

Odpowiedzi

2009-11-14T00:05:53+01:00
2009-11-14T00:06:38+01:00
1&2. She isn’t understanding _v_ a word of what you are telling _v__ her, so you can stop trying.
3. I wasn’t recognizing _x__ him when I saw him on Saturday. He’d changed so much!
4.Don’t talk now! I am trying _v_ to remember where I’ve seen him before
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T00:07:11+01:00
1&2. She isn’t understanding __v/x_ a word of what you are telling _v__ her, so you can stop trying.
3. I wasn’t recognizing _x__ him when I saw him on Saturday. He’d changed so much!
4.Don’t talk now! I am trying _v__ to remember where I’ve seen him before

w pierwszym napisałam v/x, bo na dobrą sprawą mogą być obie formy, w zależności od tego co chcesz powiedzieć. zostaje continuous, jeśli to jej niezrozumienie wkurza osobę mówiącą o niej. zależy od kontekstu, którego tu właściwie nie ma, bo może tego kogoś to wkurzać, a może podejść do tego z uśmiechem :)