Odpowiedzi

2009-11-14T12:23:01+01:00
Andrzej Wróblewski
Warszawa ul. Miodowa 85
Tel. (o24) 276-17-71
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:29:28+01:00
Andrzej Wróblewski
urodzony 15 czerwca 1927 roku
zmarł tragicznie podczas wędrówki w Tatrach
pochowany na Cmentarzu Salwatorskim w Krakowie

nie wiem co jeszcze może

był malarzem
jego pierwszą nauczycielką była jego matka
26 sierpnia 1941 roku w trakcie domowej rewizji przeprowadzonej przez hitlerowców umarł na atak serca jego ojciec.

wystarczy, a i może jeszcze

w 1947 roku wraz z grupą warszawskiej i krakowskiej ASP wyjechał do Holandii na trzymiesięczne stypendium, w ramach wymiany zorganizowanej przez Międzynarodowy Związek Studentów. Udało mu się przedłużyć pobyt za granicą o kolejne trzy miesiące - zwiedził wtedy najważniejsze holenderskie miasta: Amsterdam, Hagę, Rotterdam, podróżował przez Danię, Szwecję, północne Niemcy, w drodze powrotnej zwiedził również Norymbergę i Pragę.

trochę dużo i to wizytówka nie dokońca jest ale wybierz co ci się podoba i już ;) :) ;) :)ω→papatki←

i rzucam zdjęcie jego dzieła
1 5 1