Z pewnego miejsca na drodze zaczął uciekać przestępca ze stałą prędkością o wartości 5m/s. W odległości 20m za nim znajdował się policjant, który gonił przestępcę ze stałą prędkością o wartości 7m/s. Ruch ich odbywał się stale wzdłuż tej samej prostej. Oblicz, po jakim czasie policjant dogoni przestępcę i jaką drogę przebędzie w tym czasie przestępca. BARDZO PROSZĘ O OBLICZENIA

3

Odpowiedzi

2009-11-14T09:41:11+01:00
V₁=5m/s
s=20m
v₂=7m/s

7m/s-5m/s=2m/s
s=v/t
t=v/s
t=2m/s / 20m
t=0,10s
s₂=5m/s / 0,10s= 50m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T09:47:05+01:00
2009-11-14T09:51:59+01:00