Zadanie1:
ułóż z tych liczb pełną liczbe np:5000,6000 jaką chcecie tylko do 10000 tysięcy!!!może dodać do siebie obojętne liczby te co podałam ale żeby wyszło równe np:1000 zł,liczby tylko raz mogą się powtórzyć...dam naj...
462
2431
1331
1584
3179
308
3069
1496
330
1452

2

Odpowiedzi

2009-11-14T09:44:09+01:00
456000, 2400, 30800, 4580, 25441, 1000
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:14:03+01:00
Niestety siedziałam nad tym bardzo długo ale nic nie skleciłam.
:/