Odpowiedzi

2009-11-14T10:15:06+01:00
Powietrze jest bezbarwne, nietoksyczne, bezwonne,bez smaku, słabo rozpuszcza się w wodzie. Skroplone powietrze jest bladoniebieskie. Gęstość powietrza zależy od ciśnienia, temperatury oraz składu, dla suchego powietrza, przy ciśnieniu atmosferycznym, na poziomie morza, w temperaturze 20 °C wynosi 1,2 kg/m³. Temperatura topnienia zestalonego powietrza wynosi około -213 °C, a temperatura wrzenia około -191 °C.
Skład powietrza:
tlen 21%
azot 78%
inne gazy 1% np. hel, argon, neon, metan, krypton, wodór, ksenon
42 2 42
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T10:16:39+01:00
Właściwości powietrza

-Gaz
-bezbarwny
-słabo się rozpuszcza w wodzie

-mieszanina jednorodna gazów
-bezwonne
-bez smaku

Tyle wiem xd
110 1 110