Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T10:26:19+01:00
Tren to wierszowany utwór liryczny, odmiana pieśni.
Poświęcony zmarłej osobie,wyrażający żal i smutek z powodu jej odejścia, a także podnoszący jej cnoty i zasługi. Utwór o charakterze żałobnym. Panuje w nim nastrój powagi, smutku.Często występuje apostrofa od osoby zmarłej.
2 3 2
2009-11-14T10:27:30+01:00
Cechy?
masz:
podniosły utwór opiewający jakąś osobę osobę wyrażający miłóśc ból tęsknotę po utracie tej osoby. Pisarz wychwala charakter tej osoby
np Kochanowski do Urszulki pisał treny.
utwór liryczny
odmiana pieśni
utwór żałobny
3 5 3