To ćwiczenie ze str 38 w ćwiczeniach "Śladami przeszłości"

Przeczytaj tekst żródłowy ze s.72 podręcznika. Następnie ułoż chronologicznie podane wydarzenia, wpisując w kratki cyfry od 1 do 7. Ustawione w tej kolejności wyróżnione litery utworzą hasło.

narada wOdzów greckich
niEudany atak Persów
otoczenie wOjsk helleńskich
odparcie natarcia Medów przez Hoplitów
bohaTerska śmierć Leonidasa
zdRada Wfiatlesa
oDwrót armii greckiej

2

Odpowiedzi

2009-11-14T12:11:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:36:22+01:00
Wyjdzie HERODOT -historyk grecki
3 5 3