Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T10:42:00+01:00
100g * 3,5%. = 0,35g - cukier
100g - 0,35g = 99,65g - woda
Odp.: Trzeba zmieszać 0,35g cukru i 99,65g wody.

PS. to pierwsze działanie musisz sobie rozpisać bo nie wiedziałam jak dodać takie ułamki. Ewent: 100g * 3,5%. = 100g * 3,5/1000 = 100g * 35/10000 = 0,35g
23 4 23
2009-11-14T10:43:10+01:00
2009-11-14T10:59:44+01:00
100g × 3,5%. = 0,35g - cukier
100g - 0,35g = 99,65g - woda
7 3 7