Pomoc w krzyżówce z gotyku i romanizmu.

13.architektoniczno-rzeźbiarskie obramowanie wejścia.
14.ilustracje w ręcznie pisanych księgach.
16.miejscowość słynąca z pięknie zdobionych kolumn.
17.przedstawienie Chrystusa ukrzyżowanego.

2

Odpowiedzi

2009-11-16T23:10:55+01:00
Jeżeli rozwiązania nie będa pasowac podaj mi w pw liczbe kratek ;)

13. portal
14. ornament?
16. nie mam pojęcia - możesz podac liczbe kratek? Wtedy bedzie mi latwiej.
17. Pieta ?
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T00:57:31+01:00
13. Portal
14. Ikony
16. Ateny
17. Pieta
10 2 10