Odpowiedzi

2009-11-14T11:00:33+01:00
1. www.norwegianlight.com
Pełna pięknych zdjęć z Norwegii. Fotografie pokazywane są w formie prezentacji. Niestety, żeby ta oryginalna stronka działała prawidłowo, potrzebna jest minimalna resolution (sorki, nie wiem jak to będzie po polsku)1280x1024. Stronka posiada swój podkład muzyczny, cichy i spokojny, doskonale harmonizujący z naturą norweską na fotografiach.

2. www.trekearth.com
Kolejna strona o fotografii, tym razem z całego świata. Hasłem strony jest 'Learning about the world through photography', czyli 'Uczenie się o świecie poprzez fotografię'. Użytkownicy z całego świata zamieszczają zdjęcia ze swoich podróży lub sprzed własnego domu, z miejsc które w jakis sposób wywarły na nich wrażenie. Pod względem graficznym strona nie zaskakuje specjalnie - największą ozdobą jest treść, a nie forma strony.

-Inferno
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:10:49+01:00
Http://www.digart.pl/

Przepiękne dzieła użytkowników internetu na każdy temat. Ogromna baza rysunków i malunków a także zdjęć zamieszczonych na estetycznej stronie w estetycznych galeriach

http://www.webphotoshop.pl/

Tutoriale do Photoshop poparte przykładami, dokładnymi opisami. Naprawdę spora baza tutków


Inferno, resolution to rozdzielczość :D Te wymiary powinny ci coś chyba podpowiedzieć ;)