Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:13:25+01:00
Przedewszystkim potrzebny jest kaklulator, coś mi się wydaje że nie potrzebne są obliczenia, ale masz:

427:1114-3,4x1,2516217-14134x171= 0,3833034-4,2555137-2416914=-2416917,8
odwrotność = - 1/2416917,8
przeciwna = + 2416917,8
2009-11-14T11:22:50+01:00
427:1114-3,4x1,2516217-14134x171= =0,3833034-4,2555137-2416914=-2416917,8

liczba odwrotna = - 1/2416917,8
liczba przeciwna = + 2416917,8