1. Przeczytaj J 1,1-5. Przeczytaj też przypisy. Jak jest tu nazwany Jezus? ...........
2. Jak jest nazwany Jezus w Ap 19,11-13? .............
3. Przeczytaj Mt 7,24-29. Odpowiedz na pytania dotyczące domów.
Dom pierwszy Dom drugi
Jaki fundament? ................. ............
Co na niego spadło? ................. ............
Jaki był koniec? ................. ............

4. Przeczytaaj Rz 10,17. Z czego rodzi się wiara? .............
5. Czy nazywając się chrześcijaninem możesz ignorować Pismo Święte? ...............

Z góry dzięki :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:18:18+01:00
1.,,Słowem"
2.,,Słowo Boga"
3.Dom pierwszy;
a)skała
b)deszcz, wezbrały potoki, zerwały się wichry i uderzyły w dom
c)Jednak nie runął, bo na skale był utwierdzony
Dom drugi;
a)piasek
b)deszcz, wezbrały potoki, zerwały się wichry i rzuciły się na ten dom
c)I runął, a upadek jego był wielki
4.,,Przeto wiara rodzi się z tego, co słyszy, tym zaś, co się słyszy, jest Słowo Chrystusa"
5.Nie

Proszę bardzo...xD
61 4 61
2009-11-14T13:31:45+01:00
1 - Słowem, (czyli drugą Osobą Trójcy Przenajświętszej), Życiem i Światłością.
2 - nazwany jest Wiernym i Prawdziwym
3 - dom pierwszy
- na skale
- spadł deszcz, wezbrały potoki i uderzyły w ten dom
- on jednak nie runął, bo na skale był utwierdzony
dom drugi
- na piasku
- spadł deszcz wezbrały potoki i uderzyły w ten dom
- runął, a upadek jego był wielki
4 - Wiara rodzi się ze słuchania (tym, co się słyszy jest słowo Chrystusa)
5 - zaznaczę, że moim zdaniem;)
nie powinno się ignorować, bo będzie to sprzeczne z tym, jak się nazywamy. aczkolwiek wzięłabym pod uwagę to, że człowiek czasem upada, a wtedy ignoruje Pismo (grzech)

takie trudne? wystarczyło sięgnąć do Pisma;)
pozdro.
34 4 34