Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T10:45:18+01:00
Zależy to od liczby kątów. Jeśli mamy do czynienia z kwadratem to liczba kątów 4, a każdego miara 90 stopni, czyli 4*90=360. Miara kątów w figurze musi wynosić 360 stopni. Skoro trójkąt ma 3 kąty, to 360/3= 120.
1 5 1
2009-11-14T10:46:24+01:00
Ponieważ ma po 3 boki i dla tego razem wszystkie kąty mają 180 stopni
2009-11-14T10:52:11+01:00
Miara kontów w trojkącie wynosi 180 stopni poniewaz kazdy kat w trojkacie ma po 60 stopni.