Odpowiedzi

2009-11-14T10:58:48+01:00
Jednego
dwa
trzech
cztery


Co dwie głowy to nie jedna.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Trzy po trzy.
Kot zawsze spada na cztery łapy.

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:18:06+01:00
- siłą złego na JEDNEGO
-DWA grzyby w barszcz
-do TRZECH razy sztuka
-zamknąć na CZTERY spusty

-DWIE strony medalu
- do TRZECH zliczyc nie umie
- kuty na CZTERY nogi
- miłosc od PIERWSZEGO wejrzenia
8 3 8