Odpowiedzi

2009-11-14T11:20:33+01:00
Choroby bakteryjne:
- zatrucie grzybem
- zatrucie jadem
- niektóre trądziki
- zatrucie jade kiełbasianym
- tężec

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:22:34+01:00
Dżuma - Yersinia pestis
Różyczka - Streptococcus pyogenes
Kiła - krędki blade
Slmonelloza - Salmonella
Tężec - laseczki tężca (Clostridium tetani)

Mam nadziej że pmogłam ;) jesli potrzebne ci więcej informacji poszukaj w wikipedii! ; )