Odpowiedzi

2009-05-06T16:05:59+02:00
1 cm na mapie odpowiada 2000cm w rzeczywistosci
z proporcji liczymy, że:
20mm na mapie = 400 000 mm w rzeczywistosci
30mm na mapie = 600 000 mm w rzeczywistosci

Wymiary dzialki to: 400m i 600m, a więc:
P = 400 m * 600 m = 240 000 m²
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-05-06T16:06:40+02:00
Nie jestem pewna na bank, ale mysle ze trzeba tak:
20 mm*2000=40000mm=400m
30mm*2000=60000mm=600m
pole dzialki 400mx600m