Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:19:29+01:00
Krótsza przekątna tego rombu jest równa bokom. Wiec mamy 2 trójkąty równoboczne. Wiemy ze w trojkatach rownobocznych wszystkie katy maja po 60 stopni. Wiec nasz romb bedzie mial 2 katy o mierze 60 stopni a pozostale 2:
(360 stopni - 120st):2 = 120 stopni

Mamy kąty : 60, 60, 120, 120 ;)
2009-11-14T13:11:42+01:00
Miary kątów w trapezie wynoszą
60,60,120,120