Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:08:28+01:00
100g * 3,5%. = 0,35g - cukier
100g - 0,35g = 99,65g - woda
Odp.: Trzeba zmieszać 0,35g cukru i 99,65g wody.

PS. to pierwsze działanie musisz sobie rozpisać bo nie wiedziałam jak dodać takie ułamki. Ewent: 100g * 3,5%. = 100g * 3,5/1000 = 100g * 35/10000 = 0,35g
1 4 1
2009-11-14T11:12:41+01:00
100g 3,5%
x 100%

X=100*100/3,5=10000/3,5=2857,1
1 3 1
2009-11-14T11:32:21+01:00
1promil= 1/10%
3,5(prom)=35%


100%-100g
35%-x

35%*100g
x=------------ = 35g
100%
1 4 1